خزعبلات

روزمره های یک زندگی دو نفره

خزعبلات

روزمره های یک زندگی دو نفره

خزعبلات
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

تنهایی در جمع

پنجشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۰۸ ق.ظ

جز خودش و مادر و پدر

جز ع و س

جز مهندس ک و ص

و امین

دیگر کسی نیست.

خیلی سخت است که همه آشنایان یک شهرت با خودت بشود ۹ نفر.

خودت را هم اگر از آشنایانت بدانی یکی بیاید به من بگوید ما ۹ نفری حوصله مان سر رفته است، چه کنیم؟؟؟

ما ۹ تا خیلی تنهاییم.

من از همه بیشتر.

از همه گان بیشتر.

  • . خزعبلات .

نظرات  (۱)

وقت رفتنم رسیده گریه نکن

گریه هات بغضمو سنگین تر میکنه

ببخش منو؛احساسم دیگه تورو بارو نداره

کنار تو بودن برای خیلی درد آوره

خودتم میدونی چیکار کردی با دل عاشقم

میخوام برم چون من توو این عشق باختم

هیچوقت به روزی که خیانت کنی فکر نکردم

آره من تورو به اون باختم........

مشکل از من بود که عشقمو خوب نشناختم

پاسخ:
نه وقت رفتن رسیده
نه گریه بغضمو سنگین میکنه
نه منو ببخش که احساسم باورت داره
نه کنارت بودن واسم درد آوره
نه خودت میدونی چه کردی با دل عاشقم
نه میخوام برم چون من و تو و این عشق و باختم
نه هیچوقت به روزی که خیانت کنی فکر نکردم
نه من تورو به اون باختم
نه مشکل از من
بلکه مشکل از جناب پازوکی بود که زیاد موضوع رو بغرنج کردند.
صرفا تنهام.
همین
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی