خزعبلات

روزمره های یک زندگی دو نفره

خزعبلات

روزمره های یک زندگی دو نفره

خزعبلات
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

یا خدا

شنبه, ۲ آبان ۱۳۹۴، ۰۲:۴۶ ق.ظ

امروز رفته بودیم جای حفاظت شده جک و جانورها

امشب خسته ی خسته چشمها رو که بستم دیدم وحید مرده

پتو رو چنگ زدم

دیدم لباسهاشو پوشیدم و الف و واو اومدن منو بردن همونجا

دارم بین بوته های زرشک وحشی و آبشخور و زمین ترک خورده 

دقیقا جایی که امروز کلی پژواک بازی کردیم

داد میزنم وحیییییییید

و کوه میگه

وحییییید

داشتم قبض میشدم که از صدای گریه خودم و آب بینی و اشک و خفقان بیدار شدم

دستشو گرفتم

دیدم صدای پف پف نفسهاش میاد

عجیب تر از هر بار به آغوش کشیدم و بوسه و بوسه

اشکم ریخت تو گوشش

دم گوشش گفتم منو تنها نذاری

وحید میمیرم

دقیقا مثل یابو گفت اَه چی میگی

پشت کرد و پتو رو کشید سرش و دقیقا باسنشو گذاشت طرف ِ من و پف پف و شروع کرد

خدا چرا اینقد زنها رو گاو آفریده؟

ماااا ماااااااا

ابله

  • . خزعبلات .

نظرات  (۱)

گاهیم خر 
عرعرعر 
( دور از جون شما البته کلا زنا رو گفتم من جمله خودم)
پاسخ:
درد مشترکیم پس
فریاااد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی