خزعبلات

روزمره های یک زندگی دو نفره

خزعبلات

روزمره های یک زندگی دو نفره

خزعبلات
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

غلط املایی

چهارشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۴، ۰۱:۱۳ ق.ظ

از سال ۸۷ که تهران بودم میرفتم سپیدگاه مینشستم دست خط را اصلاح و ویرایش میکردم.البته اسم سپیدگاه آن موقع کافه سیاه سفید بود و نام نشریه اش ...

یادم رفت.

بگذریم.

آدم زیاد بود.دست نوشته هم زیاد بود.

آها 

یادم آمد.

اسم نشریه اول دست خط بود و بعد شد گاه نوشت.

مثلا علی پیک موتوری شعبه خرمند بود.خوب اورا یادم هست .پول نداشت برود سری فتوحات مکیه بخرد.با حیا آمده بود نشسته بود روبرو و از فتوحات سوالاتش را میپرسید.

خیلی آدم زیاد بود.

در نظر من هر آدمی که غلط املایی نداشت آدم بود و طبعا و تبعا باقی گوساله.

خزعبلات را هم اوایل غلط گیری میکردم.البته وحید غلط تایپی داشت و نه املایی.

امشب دیدم بزرگمهر حسین پور نوشته : ببعی سلیته بازی درآورد

به خودم گفتم از بس کاریکاتور من یک گوساله ام را کشید .....

پ.ن.

کافه سپیدگاه را هرکس کافه باز باشد میشناسد.

گاهان یا همان گاه نوشت را هم ایضا.

گوساله ی حسین پور را هم از چلچراغ دنبال کنید.

  • . خزعبلات .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی