خزعبلات

روزمره های یک زندگی دو نفره

خزعبلات

روزمره های یک زندگی دو نفره

خزعبلات
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

matter

دوشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۴، ۰۲:۰۰ ق.ظ

to be or not to be مال اون ایام بود 

canon D600 or canon D700 

thats the matter now!!!!!!!

دوربین داراش جواب بدن



قاعدتا هر انسانی میتونه تصور کنه که خیلی شاخه.ولی من با جمله ی آخر شورشو درآوردم.آخه بلاگی که کلا ۵ تا خواننده داره، من و وحید و ص و خاتون و احتمالا اونی که از استونی میاد ( هنوز دلم میخواد به خودم دروغ بگم که طرف واقعا تو استونیه و داره چندتا اکران جدید از کارگردان مورد علاقمو میبینه) دیگه دوربین داراش جواب بدن چیه توش؟

یحتمل خودم یه کامنت مقایسه ای مشت واسه دوگزینه میذارم

بعد یه پست تشکر و آخرش اعلام میکنم حتما اونی که صدتا بیشتره بهترع.


  • . خزعبلات .

نظرات  (۱)

آوووو باید از مدیریت اینجا تشکر کنم که مشتری مداره و حواسش به رفت و آمد ما مخاطباش هست :)))
و آما ، راستش من دوربین ندارم اما از یه دوربین دار عکاس پرسیدم فرمودن 5D, 6D ,7D الان شاخای canon هستن که البته ۷ از همه شاخ تره، بحث کیفیت و هرچی باشه. توصیه کردن به خرید ۷
دیگه ببخشید در همین حد اطلاعات داشتم :)))
پاسخ:
آووووت رشتی بود.کجایی هستی؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی