خزعبلات

روزمره های یک زندگی دو نفره

خزعبلات

روزمره های یک زندگی دو نفره

خزعبلات
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

آدم خیلی چیزها دارد

يكشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۴، ۰۴:۱۶ ب.ظ

آدم تمایل دارد

تمایل داشتن

میل داشتم

متمایل بودن 

هیچکدام دلیل نمیشود که به چیزی میل کنی

میل داشتن با میل کردن متفاوت است

از میلش فاکتور بگیرم

داشتن با کردن متفاوت تر

خیلی ها دارند اما نکرده اند

خیلی ها هم نداشته کرده اند

و الخ

در نتیجه اگر الان دارم کاری میکنم دلیل نمیشه که تمایلشو دارم

نه تنها تمایل ندارم

بلکه ابزار آلات اولیه شم ندارم

حتی حوصلشم ندارم

تقریبا میتونم ادعا کنم که من تو اون زمینه یه هیچی ندار تمام عیارم




قلمی شد بمورخ اول آذرماه یکهزار و سیصد و نود و چهار خورشیدی

متین هیچی ندار

والسلام

  • . خزعبلات .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی