خزعبلات

روزمره های یک زندگی دو نفره

خزعبلات

روزمره های یک زندگی دو نفره

خزعبلات
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

دکتر

پنجشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۴، ۰۱:۴۱ ق.ظ

خب

من الان دکتر شدم 

از سال ۷۰ که کلاس اول بودم تا الان یه کله درسیدم

یه چیزایی عوض شد مثل قیافه و سطح تحصیلیم

یه چیزایی ثابت موند

من هنوز اهل بشور بشور هستم

هنوز خیلی خلانه به زندگی ادامه میدم

هنوز تو دستشویی دست تو دماغم میکنم و بعد دستمو میشورم

هنوز از اینکه برم تهران میترسم

هنوز اتفاقات زندگیم سریع میگذره و جاشو به اتفاق بعدی میده

هنوز دوستی پیدا نکردم و احساس تنهایی میکنم

هنوز بیکارم

و خیلی چیزا

نتیجه احمقانه و غیر اصولی اینکه اگه عمرمو تو بازار میذاشتم الان خیلی بهتر بودم

  • . خزعبلات .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی