خزعبلات

روزمره های یک زندگی دو نفره

خزعبلات

روزمره های یک زندگی دو نفره

خزعبلات
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

خاک تو سر پایتخت شمالی

دوشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۴۹ ق.ظ

با رسیدن به شانگهای بیان هم رو به راه شد

البته اینستا همچنان فیلتره

عجیب داره خوش میگذره

چین زده شدم منتظرم برگردیم خونه

البته احتمالا هانجو هم میریم

  • . خزعبلات .

نظرات  (۳)

یک خارجی مشاهده شد :))
سربازا ... بگیرینش :)) 

پاسخ:
خارجی کیه دیگه؟

من عاشقتم ، خیلی هیجان انگیزه وقتی آی پی چین اونم شانگهای تو آمارگیرت میفته :)))))
میتونی همسر رو همونجا بذاری چون مردایی که سرماخوردن بشدت شبیه پسربچه های تخس و لوس هستن :دی

پاسخ:
عین بچه ها با من قهر کرده اعتصاب غذا کرده
آدم نیستن اینا

بیا از چین به وب من سر بزن حداقل یه آی پی واقعی خارجی داشته باشم :دی
پاسخ:
عععععع
دختر تو تا کجا ها فکرت میرسه
الان میام
اومدن از من
پز دادن از تو
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی