خزعبلات

روزمره های یک زندگی دو نفره

خزعبلات

روزمره های یک زندگی دو نفره

خزعبلات
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

جان مادرتون بهم بگید

يكشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۴، ۰۴:۰۵ ب.ظ

من کلا یواشکی یه کارایی کردن رو دوس دارم

مثلا الان ۵ ماهه نرفتم رشت و کلا هم زیاد حال نمیکنم کسی بیاد ببینه من در چه حالم

پایینی ها رو هم که به زور راه میدم بالا

به ندرت به کسی زنگ میزنم

و تقریبا که نه

قطع به یقین جز همت کسی رو ندارم که حرفامو بش بگم

این حرف میتونه درباره دوس پسر قبلیم باشه ،یا درباره یه دستی ای که شوهر خاله بهمون زد و یا حتی مقوله چگونگی تهی شدن حسین

حالا فک کن

خاتون و صحرا و دریا و ناشناس و ح ط و ..... بیان بیان ( ععععععع چه جالب منظورم این بود بیایند به بلاگ بیان) و در خصوصی ترین چیزات سهیم شن. از یه دعوای بزرگ خونوادگی تا عقب انداختن پریودت.

خدایی یه جورایی هستم و نیستم.

سهل ممتنعم

اصلاح طلب راستی ام

لیبرال جمهوریخواهم

مخنثم

اون وسط مسطا گیر کردم

.

.

.

‌.

.

این میان مایگی پیرم میکند.

خداییش ۲ نهار خوردیم هنوز دارم دمبه هضم میکنم.سگ پدرا آشپزیه یا کشتار جمعی.فشارم ۲۵.لش کردم رو زمین.به کنج سقف خیره.انقلاب دارم.

  • . خزعبلات .

نظرات  (۳)

آی پی جوابه خیلی خوب بود :دی
پس منتظر مراکشیش هستم :))))
پاسخ:
خدا از دهان مبارک بشنود
من میدونم ربطی نداره اما،من صورتم آبثه کرده و بیست و چهار ساعتِ از خوابگاه نرفتم بیرون قیافم شبیه بادکنک شده،الان فقط شمایی که اینجایید میدونید این فاجعه رو!
پاسخ:
اییییییش
چه زشت شدی
بهتر که موندی خوابگاه
متین میخوای نیایم یا وانمود کنیم که نمیایم و نمیخونیم :دی 
البته بگما هنو خیلی از یواشکیاتو نگفتی :دیی
اوووه میدونم اصلا هم خنده دار نبود 
پاسخ:
حقیقت آدمیزاد اینه که دوست داره دیده شه.
زر مفته که میگم کسی نیاد نخونه
عملا کلی هم با بودنتون حال میکنم.
از آی پی چه خبر!
از الان قول یه آی پی هند یا مراکشو بهت میدم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی