خزعبلات

روزمره های یک زندگی دو نفره

خزعبلات

روزمره های یک زندگی دو نفره

خزعبلات
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

تولد

شنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۴، ۰۴:۲۴ ب.ظ

با نزدیک شدن به تولد همت کم کم میریم که داشته باشیم

کادوی من که شامل چند جلد کتابه مثل همیشه ولی عنوانشو نمیگم

کادوی مارشال که طبق معمول از عتیقه فروشی سیف علیان یا صیف علیان خریداری شده

و دوباره کادوی من که به مناسبت اولین سالگرد ازدواجمونه


خدا همش از آدم میپرسه فلان کارو کردی؟ بعد آدم میبگه نه،بعد میگه چشسات کور بود حجت رو ندیدی؟

این پست صرفا یه حجته که همت بفهمه تا ۱۶ بهمن زمانی نمونده.

خدا شاهده مثل عید نوروز و‌ تولدمو روز زن بخواد بیاد شعر و گل تحویلم بده دو شقه ش میکنم.

شوهرم

بیا و در جدول مندلیوف دنبال کادو بگرد نه در کتاب فروشی ها.

  • . خزعبلات .

نظرات  (۱)

جیوه خوبه حتی سرب! ولی من اُسمیُم رو پیشنهاد میکنم :)
پاسخ:
اگه پسری برو اینا رو واسه خانم خودت بخر،اگه دختری ایشالا خودت اینا رو کادو بگیری.عنصر فقط Au. میفهمی؟ جاست Au
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی