خزعبلات

روزمره های یک زندگی دو نفره

خزعبلات

روزمره های یک زندگی دو نفره

خزعبلات
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

سوپر گروپ

شنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۴، ۰۷:۵۵ ق.ظ

خواب سه ساعتی دیشب بدک نبود ولی کمتر کسی میتونه با صدای نعره گوشی وحید بیدار نشه.بهر حال سادونلی دیدم آی ام ادد تو ا سوپر گروپ.حالا گروه چی؟یه خر دوشاخ کاندید شده( خر دو شاخ یعنی موجودی که المانهای خریت و گاویت رو توامان داره) و منو یه حرومزاده ای اد کرده تو گروه.

حالا بحث گروه چیه؟

آقا ما رای ندیم خیانت کبری کردیم.

خب به چی خیانت کردیم؟

به خون ...

خب ،نص قرآن چی میگه؟ رای ندادن خیانته یا مال مردم خوری!

نه وظیفه شرعی ماست رای بدیم.

بعد من یهو یاد همه ی وظایف شرعی ام افتادم

غیبت که خدا رو شکر سربلندم

بد دهنم

به والدین که احترام نمیذارم هیچ بیچاره ها خ..میکنن بهم حرف بزنن.

نماز که صبحها کلا تعطیله، ظهر و عصر ساعت ۵ و مغرب عشا ۲.

چی میمونه، روزه، خب روزه بدک نیست ولی معمولا قضا مضا تو کارم نیست.

حجاب که خب ....

صدامم جلو نا محرم نازک میکنم،

حرف شوهر که گوش نمیدم،

ترجیحا موسیقی غنا هم بله،

این ترم با گندی که نجاتی زد عملا حق الناس هم گردنمه،

حسود هم هستم مثلا از مهمونی پرفکت دیشب کلی ایراد گرفتم و به قول وحید همه یابو هستن و من خداوند،

دیگه چی میمونه، آها ، التزام عملی به قانون و مقررات که ندارم چون اگه داشتم ۶۷۰ هزار تومن الان برگ جریمه تو نوبت پرداخت نبود،

مسخره هم میکنم همه رو ، البته نه ایرادات مادرزادی رو ولی خیلی چیزای دیگه از جمله غذاخوردن و لباس پوشیدن مردمو،

آها

تهمت هم میزنم تا دلتون بخواد مثلا مقصر کل وسواسی بازی بشور بشور من مادرمه و همه ی آرمانگراییهای الکی دل خوش کنک هام بابام ، و عملا خودم موجود معصوم و باکره ای هستم که هیچ دخلی تو روحیاتم ندارم.

....

...

..

حالا یه چنین موجود احمقی چیزی واسه از دست دادن داره؟

واقعا تو این پرونده خیانت به خون ...... باشه یا نباشه توفیری داره؟



خدایی اینو بگم و پاشم برم بانک،

خدا اون روز سخیفو نیاره که ببینم کسی غلط املایی داره.آلبوم جدید چارتار و خریدم ،احسان حائری یا شایدم تایپیست بیسواد نوشته بود بی محابا، سی دی رفت تو بایگانی و از چشم افتاد.

حالا تو این سوپر گروپ یه خری اومده گفته شما قلب رآکتورو درآوردین و به رخس و پایکوبی پرداختید.اینکار شبیح خیانته.

فقط فک کنید چی بارش کردم.

انگل

  • . خزعبلات .

نظرات  (۲)

این سراحت خیلی جسارت میخواد و، من غلط املایی ونگارشی زیاد دارم! منو نزن:|
پاسخ:
الساعه صراحت رو غلط نوشتی.
آقا اون شلاق و بیارید....
فقط میتونم بگم تو خیلی خوبی :)))
خر دوشاخ هم خوبه اضافه کنم به بقیه چیزایی که بلدم
پاسخ:
خوبی از خودته
ایشالا تا پایان انتخابات کلی فوش دیگه یاد میگیری ازم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی