خزعبلات

روزمره های یک زندگی دو نفره

خزعبلات

روزمره های یک زندگی دو نفره

خزعبلات
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

دیاگ

سه شنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۴، ۰۳:۴۳ ب.ظ

صبح رفتم دیاگ زنون

همه چی خوب بود

۴ تا شمع عوض کردم و نوبت زدم ترموستات درست کنم

دیاگ چیز عجیبی است

خیلی خوب بود

شبیه sys auto care iobit کامپیوتره

به پرشیای مشکی فکر کردم

به اینکه رکاب ماشین فرو رفته

به اینکه بابا منتظره ماشیبنو بخره اونم چند تومن بالاتر

به پلاکم

۳۳س که هم آوای نام خونوادگیمه

به ۴۶

به ۵ تا مونده ۸۰۰

به تصادف مهسا 

به اون ۴۰۵ بژ مدل ۸۴

لیزینگ ماهی ۶۵۰

حراج دهه فجر ایران خودرو

طاقت نیاوردم و زنگ زدم وحید گفتم رفتیم رشت آخر هفته ماشین عوض کنیم؟

وحید گفت نه.

و همه چی تموم شد.

  • . خزعبلات .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی