خزعبلات

روزمره های یک زندگی دو نفره

خزعبلات

روزمره های یک زندگی دو نفره

خزعبلات
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

خسته ای

پنجشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۴، ۰۲:۱۱ ق.ظ

خیلی

بیشتر از اونکه بتونی بیدار بمونی

دیگه من آدم سابق نیستم که انگشت کنم تو چشات بگم بیدار شو

میدونم خسته ای و آسیب پذیر

اینکه هر روز ۶ بیداری و شبانه روز ۵ ساعت یا کمتر میخوابی

میدونم واسه منه که قبول زحمت میکنی

واسه اینکه پول داشته باشی واسم کتاب و غذا بخری

بنزین بخری

بستنی و لباس و شوینده

میدونی رفاه و دوس دارم

سبزیجات دوس دارم

میدونی تو خونه باید همیشه یه سری چیزا باشه

میفهمم واسه اینکه آب تو دلم تکون نخوره موای سینه ت سفید میشه

هر روز بیشتر

من یواشکی همه رو شمردم

۱۴۶ تا

واسه یه سال خیلی زیاده

خدا سایه ی امنتو رو سرم نگهداره

تو خوابیدی جهان خوابه

تو رو آغوش میگیرم

.

.

.

کی میدودنه واسه اینکه من امشب به اون ساندویچ گاز بزنم و ازش تعریف کنم تو چند ساعت بیخوابی کشیدی؟

کی میدونه واسه ملنگو چلنگو چن ساعت پشت سیستم نشستی؟

عزیزم

عزیز دل

به خخدا قدرتو میدونم

کی میدونه چقد دوستت دارم

به جون بچه قولباغه های من


  • . خزعبلات .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی