خزعبلات

روزمره های یک زندگی دو نفره

خزعبلات

روزمره های یک زندگی دو نفره

خزعبلات
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

نوه ی مامان

شنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۴، ۰۳:۴۵ ب.ظ

اول فکر کردم یه تیکه هویج بردند تو لونه،تا اینکه هویجه تکون خورد.من فداش.نی نی دار شدند.

  • . خزعبلات .

نظرات  (۳)

حس کردم متوصل باید شد ولی خو اول متوسل میشی بعد متوصل. 
اونم برای چیزی که میخوای گیر یه موجود رو مخ بشی!
:دی
حس میکنم الان دلم میخاد یه بچه قورباغه تو دلم باشه فقط نمیدونم چرا باید برای داشتنش متوسل شد به یکی دیگه. خیلی مسخرس :((
پاسخ:
متوسل و خوب اومدی ولی به نظرم متوصل شی بهتره.
خخخخخخخ
مبارکه مامانی شدی :))))
میدونی نوه خیلی دوست داشتنی تر از بچه س :دی
خدمت میرسیم برای چشم روشنی اینا 
پاسخ:
باور کردنی نیست
یه تیکه گوشت نارنجی با سه تا پر رو باسنش.
بینظیره
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی