خزعبلات

روزمره های یک زندگی دو نفره

خزعبلات

روزمره های یک زندگی دو نفره

خزعبلات
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

بچه زایی یا تخم گذاری،مسئله این است.

سه شنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۴، ۰۲:۵۹ ق.ظ

امشب رفته بودم خونه ی ساناز دلم وا شه که یهو مثل همیشه کار به حرفایی از جاهای باریک رسید و کلا رفت تو فازطبیعی / سزارین.

بعد وقتی داشت خیلی لعابدار از حاملگی و لذت ناز و ادای اون دوره و شیردادن حرف میزد ،من آنا رو زدم.

تقریبا محکم.

و آنا گریه کرد و موهای دو طرف صورتش را به سمت آسمون کشید و عر زد.

بعد گفتم میخواستم جیگرتو بخورم ،ولی توی دلم داشتم فکر میکردم از بچه متنفرم. به خصوص از زاییدنش.

و این یعنی حس زنانه ی من هم شبیه آدمیزاد نیست.

حالا همش به این فکر میکنم که آدم دوتا تخم بذارد ،بعد روزها رویش بخوابد البته فک کنم رویش بنشیند بعد یک روز ببیند یکی دارد توی ماتحتش انگشت میکند،بچه آدم انگشت کند توی آدم خیلی بهتر از این است که از توی آنجای آدم بیاید بیرون.

بعد آدم زنگ بزند شوهرش بگوید تو بابا شدی عزیزم و سریع پوست تخم ها را بندازد دور و یک فرنی شیربرنج چیزی بریزد توی حلق بچه و از فردا بچه برود مدرسه و تعلیم و تعلم کند.

البته وجود بال و نوک و ... برای این گونه تخم و ترکه ها آپشنال است.

من مطمئنم پسر اولم با عینک کائوچویی مشکی و یک آیس پک از تخم بیرون میآید و پشت بندش پسر دومم کاملا عور و خیلی ذلیل از تخم بیرون میآید و چون شرمگاهش پیداست دوباره میرود توی تخم.

شاید همه انتظار داشتیم تخم دومم دختر باشد،ولی خواست خدا بود.


  • . خزعبلات .

نظرات  (۴)

  • صحــ ـــرا
  • من هم به دانه ای نهفته در زمین علاقمندم.
    پاسخ:
    شما هم دانه ات را بکار که خوب موقعی رسیدی.
    هفته ی درختکاری عذر میخواهم هفته فرزند کاری است گویا
    خیر قربان
    من طرفدار آمیب ها و تکثیر تصاعدی سلولی هستم.

    پاسخ:
    خب 
    اگر نرینه ای آمیب بیفزا
    وگر مادینه ای باز هم چون کن
    از متن شما اینجور برداشت میشه که ماده ای هستید که تخم گذار بودن رو به زنده زایی ترجیح میدید.
    اگر قراره نر تخم بذاره که لزومی به مقایسه انگشت کردن طفل با بیرون اومدنش از اونجای آدمه ماده نیست.
    پاسخ:
    متاسفانه چون زیست شناسیتون ضعیفه بیشتر بازش میکنم
    نر تخم گذارده و ماده به صورت تفریحی رویش مینشیند و آنمگاه نی نی با زدن چند تلنگر ماده را متوجه آمدنش میسازد و ماده با ضربات قاشق سعی میکند تا تخم را شکسته و اسباب خروج فرزند را فراهم آورد.
    دقیق بخوانید.
    دقیق بیندیشید.
    اگه هم طرفدار زنده زایی هستید سریعا این محل را ترک نُ مایییید
    چرا فکر میکنی تخم گذاشتن راحت تر از زایمانه؟!
    بالاخره تخمم باید از یه جا بیاد بیرون دیگه! 
    و قاعدتا پسرای کاکل زری شما در ابعاد جوجه مرغ نخواهند بود! 


    پاسخ:
    چرا فکر میکنی که ماده باید تخم بذاره؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی