خزعبلات

روزمره های یک زندگی دو نفره

خزعبلات

روزمره های یک زندگی دو نفره

خزعبلات
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

دشت امشب.یکی زنگ بزنه نامجو بگه اینو بخونه

يكشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۵۵ ب.ظ

ای یار جفاکرده پیوندبریده

این بود وفاداری و عهد تو ندیده

در کوی تو معروفم و از روی تو محروم

گرگ دهن آلوده یوسف ندریده

ما هیچ ندیدیم و همه شهر بگفتند

افسانه مجنون به لیلی نرسیده

در خواب گزیده لب شیرین گل اندام

از خواب نباشد مگر انگشت گزیده

بس در طلبت کوشش بی فایده کردیم

چون طفل دوان در پی گنجشک پریده

مرغ دل صاحب نظران صید نکردی

الا به کمان مهره ابروی خمیده

میلت به چه ماند به خرامیدن طاووس

غمزت به نگه کردن آهوی رمیده

گر پای به در می‌نهم از نقطه شیراز

ره نیست تو پیرامن من حلقه کشیده

با دست بلورین تو پنجه نتوان کرد

رفتیم دعاگفته و دشنام شنیده

روی تو مبیناد دگر دیده سعدی

گر دیده به کس بازکند روی تو دیده

  • . خزعبلات .

نظرات  (۳)

کپی رایت معنی نداره تو این خراب شده 
دهنش سروویییسس :دی
من قبل از تو پستش کردم :///
متین!
پاسخ:
هاهااااا
دهن سرویس داشت از رو پست تو میخوند پس.
بلند یه بیتشو خوند.
خوشم اومد پستش کردم.
نگو نسخه ی کاپیه
هخخخخخخخ
منو دیوونه کرده از صبح ،مدام دارم میخونمش 
خیلی لعنتیه
پاسخ:
از صبح داری میخونیش؟
از کجا؟
من که تازه گذاشتم اینو
از کجا میخونیش؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی