خزعبلات

روزمره های یک زندگی دو نفره

خزعبلات

روزمره های یک زندگی دو نفره

خزعبلات
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

هر آنکس که دندان دهد،پول دندانپزشک.....

چهارشنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۵، ۰۲:۵۴ ق.ظ

خیلی زیاد خرجش کردم.

۱۲۰۰ سال ۸۲

۲۵۰۰ سال ۹۲

۱۸۰۰ ۹۳ و ۹۴

این ارقام هرکدوم تو زمان خودش پولی بوده

فردا میرم رشت

جراحی دارم

دندون درد دارم

با طمانینه کل زمانی که درد دارم به بچه مدرسه ای فکر میکنم که مادرش از بی پولی استامینوفن دهنش میذاره

یا کارگری که حتی پول ویزیت دندونپزشک و نداره و ترجیح میده درد بکشه و شب عید بچه ش کفش داشته باشه.

بایزید یه جمله داره

آدم مبهوتش میمونه

جلو در مسجد افروخته ایستاده بود، دوستاش میگن ،وقت نماز سر شد،داخل نمیای؟

گفت خود را چون زنی مستحاضه میبینم که تشویش خورد چون اندر شود.

نه اینکه  من او باشم

اینکه میدونی خیلی ها هستند که پول مسَکِّن ندارند و من قراره خیلی آسوده جراحی کنم ،از دندون درد بیشتر درد داره.

  • . خزعبلات .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی