خزعبلات

روزمره های یک زندگی دو نفره

خزعبلات

روزمره های یک زندگی دو نفره

خزعبلات
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

گم گشته

شنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۵، ۰۱:۱۲ ق.ظ

رشت هستم. مریض هستم. خوابم نمیاد و خدا رو شکر که موسیقی هست. آلبوم غزل ۲ کیهان کلهر و شجاعت حسین خان. بهار بی شک بهترین فصل و جنگل و سبزی زیباترین جلوه طبیعت، اما دلم بدجوری هوای بیابون و کویر سمنان رو کرده. دلم میخواست ماشین روشن کنم و با بچه ها و متین بریم نیشابور. دم دم های صبح برسیم اونجا. صدای فریادمون بپیچه تو کوههای اطراف نیشابور. مست باشیم، مست لایعقل. دلم فریاد میخواد

  • . خزعبلات .

نظرات  (۱)

دندون درد وحشتناکه.
قدر این روزاتونو رو بدونید. یه وقتایی کار اصلن اجازه ی نفس کشیدنم از آدم می گیره.
برید کویر نیشابور حالشو ببرید:)
پاسخ:
من دندون درد دارم
وحید گلو درد
چشششمون زدن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی