خزعبلات

روزمره های یک زندگی دو نفره

خزعبلات

روزمره های یک زندگی دو نفره

خزعبلات
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

از همان خیالهای عجیب دوست داشتنی که دوست ندارم

شنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۵، ۰۱:۲۸ ق.ظ

دعوا شد

با بلاهت تمام جلوی خانواده کوبیده بود روی شانه ام

که مثلا چی؟

خر فهمم کند

خر خودش است

بعد مثل هر دو آدم دوپایی که شب آرامش لازم دارند

شروع کردیم خیال پردازی

که چی بشود؟

که حالم خوب بشود

موضوع چی باشد؟

بچه 

نه نه

بچه نه

با تاکید

دخترمان باشد

دختر من باید مردادی باشد

باید مثل مادرش یکدنده باشد

بعد من تنه زدم 

محکم

با سرشانه توی قفسه سینه

بعد دوباره تکرار کرد

دختر م مردادی یکدنده

من باید شبها از روی شکم نوازش

داستان

بعد من رفتممممممم

یاد همه ی نوزادانی که نوازش نشده لگد خوردند

بعد یاد زنان حامله ی توی شالیزار

یاد دکتر رادمهر

زن کرد پیرانشهری در برف زاییده بود و با سنگ بند نافش را ....

یاد همه ی زنان دردمند

همه ی آنهایی که آبستن درد و رنج بودند

یاد عمه مادرم که بیشتر بچه هایش را هنگام دروی برنج 

یا وقت نشا

یا وقت کاشت سیر و پیاز و باقالا

توی باغ

توی گل شالیزار

پشت چاه

توی طویله زایید

یاد همه ی نوزادانی که همین حالا شیر ندارند

مادرانی که همین امشب کتک خورده اند

همه آمدند توی ذهنم و رفتند

باید چیزی بنویسم

بچه من باید مثل تمام غنچه های نارس باغ

تمام بهار نارنج هایی باشد 

که قبل بودن

از رنج بودن گذشته اند

بچه ی من 

دختر قشنگ من

گیلانه ی من باید توی یاد مادر و پدرش

به دنیا بیاید

بزرگ شود

و بالنده باشد

دنیا جایی برای تولد بچه ی من ندارد


  • . خزعبلات .

نظرات  (۳)

شاید بهتر بود من هم میامدم و میگفتم مردادی ام و ...همین!
حق باشماست خیالات ناگهانی شیرین تراند؛اما حیف که خیالات تعیین کننده روال زندگی نیست!😔
پاسخ:
منم مردادی ام.
خیلی هم عالی
من کاری به خیالتتون ندارم فقط اومدم بگم مردادیم :دی
دختر نباشد که آبستن این دردو رنج ها نشود بهتر نیست!؟
پاسخ:
پدرش دختر دوست داره.البته واسه خونواده ای که همه پسرند ،دختر یه چی دیگه س.
ضمنا لطفا بذار خیلاتمون ناگهانی و بکر بمونه.یهو گفت دختر،منم یهو گفتم گیلانه.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی