خزعبلات

روزمره های یک زندگی دو نفره

خزعبلات

روزمره های یک زندگی دو نفره

خزعبلات
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

آب هویج و فیلیپس جان

سه شنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۰۴ ق.ظ

قصه ردباره دوستاست که دوش اینجا بودن و بعد آیس دک زدن و رفتن به بام تصمیم گرفتیم آب هویج خونگی بزنیم.

در اثنای آبگیری دستگاه خاموش شد و ...

الهی من برای فهم و شعور و مهربونی وحید بمیرم که رنگش شد گچ دیوار و من وانمود کردم همه چی رو به راست و اومدم پیش مهمونا و اون یه سره موند به ور رفتن با دستگاه و معلوم شد رابطش مورد داشته.

وحید هروقت میخواد اذعان کنه که من دوسش دارم ،میگه یادم نمیره با دهن روزه تو آفتاب تیر اومدی سر میدون و منتظرم موندی،و این دقیقا حادثه ایه که دلبر جان من با غرور و بغض ازش یاد میکنه،

و از بین هزاران هزار کاری که واسم انجام داده،چهره ی نگرانش یادم نمیره که چه جور قطعات دستگاهو سرهم میکرد تا مطمئن شه دستگاه سالمه.

دیشب بهش گفتم،فهمیدم که نگران بودی

بهم گفت: میدونم فیلیپس و دوس داری.نمیخواستم خراب شه که ناراحت شی.

این ساده ترین راه خوش بختیه.

من یه سوپر خوشبختم.

  • . خزعبلات .

نظرات  (۱)

نمیخوام غم بیاد سراغت متینم
من فدای همه خوبیهات
پاسخ:
خاااار اااسه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی