خزعبلات

روزمره های یک زندگی دو نفره

خزعبلات

روزمره های یک زندگی دو نفره

خزعبلات
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

نجوا

دوشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۵، ۰۱:۱۴ ق.ظ

: دوسم داری؟

: خیلی.   زیاد

: من چی؟ دوست دارم؟

: خیلی.      زیاد

.

.

.

.

بعد مثل همیشه که بند نمیشوم رفتم آنجاها

صدایم را به یاد‌آر گر آواز غمگینی به پا شد

من این شعر گرانم که از ارزان و ارزانی جدا شد

من هرچه‌ام با تو زیباترم

بر عاشقت آفرینی بگو

تابیده‌ام من به شعر تنت

می‌خوانمت خط به خط مو به مو

بی تو بی شب افروزی ماندنت

بی تب تند پیراهنت

شک نکن من که هیچ آسمان هم زمین می‌خورد

  • . خزعبلات .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی