خزعبلات

روزمره های یک زندگی دو نفره

خزعبلات

روزمره های یک زندگی دو نفره

خزعبلات
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

خدا زن را خر آفرید

يكشنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۱۱ ب.ظ

چند روزی است دوستش ندارم

نه اینکه کار بدی،حرف بدی، چیز بدی انجام داده باشد

همینجوری دارم به جدایی فکر میکنم

اثرات لونژیل است یا روان به فاک رفته ی من نمیدانم

ولی هرچی هست دروغکی نیست

دیروز داشتم حساب کتاب میکردم

سمسار بیاید همه چیز را بخرد 

بعد خیالم راحت شود بعد از من کسی از وسایلم استفاده نمیکند،پولش را هم نمیخواهم،

بعد میروم رشت،

کار قبلی،

ایندفعه شاید ماشینم را بفروشم،بروم یک هاچ بک مدل ۸۲ ۸۳ بگیرم.

پرنده ها رو هم آزاد میکنم

فقط اردک را میبرم باغ.

جدایی لازم است.

خیلی لازم.

  • . خزعبلات .

نظرات  (۱)

عنوان :|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی