خزعبلات

روزمره های یک زندگی دو نفره

خزعبلات

روزمره های یک زندگی دو نفره

خزعبلات
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

هوین جوریا

دوشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۴:۲۵ ب.ظ

فک کنم هر چی رو علنی کنی، حتی اگه تو اسکیل خودت و دوستات باشه یه جورایی انگار تو عمل انجام شده ای،

نهار پایین بودم،گفتم قراره بریم هند.

بعد بیچاره ها منو نیگا کردن،همدیگه رو نیگا کردن ،دوباره منو نیگا کردن و گفتن به سلامتی.

اینجور شد که از الان دارم برنامه رو میبندم.

موضوع بعدی مهندس گرزینه،که خانمش سفره و مهمونیمون دیلی شد و منتظرم ببینمشون.

همت هم خوبه و میشه گفت که سطح روابطمون به دو هفته قبل که همه چی گل و بلبل بود برگشته.

و موضوع آخر اینکه،

دلم میخواد یه سری رو از اینستام شوت کنم بیرون تا راحت تر باشم ولی نمیشه.

یا همین بیان،

اگه خواننده نداشتم راحتتر مینوشتم ولی خب عملی نیست.

طلایی و کلهر در راهند.

آخر هفته یحتمل بریم قائمشهر و از اونجا که همت حکم و باخته باید جوجه مهمون کنه همه رو.

کلاس دارم.

آزمون استخدامی مرحله یک هم پاس شد

تا یار چه خواهد

  • . خزعبلات .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی