خزعبلات

روزمره های یک زندگی دو نفره

خزعبلات

روزمره های یک زندگی دو نفره

خزعبلات
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

بیایید با هم درباره ی تی وی اختلاط کنیم

چهارشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۴۴ ق.ظ

ما نداشتیم

از اولش

نه اینکه دستگاهش را نداشته باشیم

سخت افزار داشتیم

نرم افزار نداشتیم

یعنی همه ی سیم و کابلها وصل بودا

ولی نمیگرفت

من تقریبا یک سال در سانسور خبری محض بودم

مسابقه نمیدانستم چیه

خندوانه 

صد برگ

آکادمی

حتی این اواخر دلم برای حیاتی  و معظم له تنگ شده بود

هر چی بود را از آخرین خبر میخواندم

تا همت یک روز با یک ۹ خوشکل آمد

۹ آنتن بود

با یک ست آپ باکس

که بیا مثل آدم از صفر شروع کنیم

آن شب ما از صفر شروع کردیم

و الان پس فردای شبی است که از صفر شروع کردیم

خان طومان مقتل ۵۰۰ کوماندوی داعشی شده

هول کردم

رفتم سراغ سخت افزاری که حالا نرم افزارش کنارش بود

no signal 1

no signal 2

no signal 3

no signal news

no signal k kalle

پیام دادم

متن پیام بدین شرح است:

عزیزم،میتونم باهات صمیمی باشم؟

...... تو اون دیش و آنتن و سیگنال و اخبار و ست آپ باکس.

.

.

.

بعد رجعت زدم.

همه ی سخت افزار ها را خاموش کردم رفتم سراغ آرشیو لپ تاپم.

آآآآآآآآآی یکی بود یکی نبود ..........

یه عاشقی بود .........

.

.

.

الکی مثلا خان طومان اصلن مهم نبوده برایم.

  • . خزعبلات .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی