خزعبلات

روزمره های یک زندگی دو نفره

خزعبلات

روزمره های یک زندگی دو نفره

خزعبلات
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

داریوش طلایی و من و متین

جمعه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۱۴ ب.ظ

دیشب به مراد دل رسیدم. من و متین رفته بودیم کنسرت داریوش طلایی و مجید کیانی. لامصب دقیقه 90 داریوش طلایی و مجید کیانی آس رو رو کردن و بیات اصفهان زدن. لامصب یه تیکه هم تکنوازی بیات ترک زده. کلا داریوش طلایی خیلی خوبه. مدتهاست که تارنواز اول من شده طلایی.
آخرش هم با ما عکس گرفت. تا میخواستیم عکس بگیریم، گفت این آخرین عکسه. من قالب تهی کردم. یکی از همکارای شرکت لطف کرد و به داریوش خان گفت اینا از علاقمندان هستن و خلاصه عکس رو گرفتیم با استاد. قبلش بهش دست دادم و گفتم که تموم روز عروسیم آهنگ "سبز در سبز" رو گوش دادم. ولی کلا هیچ احساسی بروز نداد. خیلی خشک و رسمی.
  • . خزعبلات .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی