خزعبلات

روزمره های یک زندگی دو نفره

خزعبلات

روزمره های یک زندگی دو نفره

خزعبلات
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

برگشتیم

شنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۰۰ ق.ظ

برگشتیم و خیلی عالی استراحت کردیم

استراحت مطلق مامان و بریز بپاش بابا تا حدودی حالمو بد کرد و لی همت،همت کرد و رو براهم کرد

زردک مثل یه شخصیت متعهد و با وقار لحظه لحظه ی سفر آروم بود و کلا بیشتر از چندتا کؤَک چیزی نگفت

اکبر جوجه ی محبوب من اختتامیه بود

و کلی اتفاقات خوب

الان هشت صبحه 

من یه دنیا لباس شستنی و ظرف تو راهی و کلی چیز میز خیاطی و یه خونه خاکی دارم 

که باید بهشون حمله کنم

پیش به سوی شنبه های پاکیزگی من

  • . خزعبلات .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی