خزعبلات

روزمره های یک زندگی دو نفره

خزعبلات

روزمره های یک زندگی دو نفره

خزعبلات
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

میپسندم

سه شنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۴۳ ق.ظ

عطف به جمله ی بینظیر smell of their necks

تازه بعد ازدواج فهمیدم که غریزه اولین انگیزش جفتگیریه

مثل سگ باشید

بو بکشید

باید آنزیمها و هورمونها جفت و جور باشند

  • . خزعبلات .

نظرات  (۲)

هنو 30نشدم . دچار سندرومش شدم انگار البته فک کنم اون پست از مال وقتی بود که پریود جسمی روحی بودم. الان خوبم :))
ولی این بچه فکر خوبیه البته فک کنم الان سختگیری میکنن قبلا که 40سال بود .
چن سال قبل یه مطلب خوندم که آدما موقع شروع رابطه به این نکته توجه کنن اگه هورموناش بقول تو جفت و جور باشه اون رابطه شکل میگیره و ادامه پیدا میکنه. 
پاسخ:
حیوون ناطقیم دیگه.
تو چرا افسرده ای دختر.
امروز بلاگتو خوندم.
اگه سی سالته و پول درمیاری میتونی یه بچه اداپت کنی.
بهزیستی میده.
من رشت اقدام کردم و با اومدن همت تا چند سال به تعویق انداختمش
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی