خزعبلات

روزمره های یک زندگی دو نفره

خزعبلات

روزمره های یک زندگی دو نفره

خزعبلات
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

وحید عصبانی چشم خونی

جمعه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۵۵ ق.ظ

خب اینکه مرد طوفان کند طبیعی ست

امشب هم زارت و زورتی کرد و خوابید

و من خیلی هم ازش متنفرم

و دم افطار گفت متین اگه من بمیرم دلت نمیسوزه؟

و من گفتم حتما موقع شوهر کردنم واسه دفعه بعد ،انتخاب بهتری خواهم داشت.

و کلا الان ریختش رو نمیتونم ببینم و کلا مقصر خودم هستم و او ذاتا مردم آزار نیست ولی من هستم.

این حرفها به کنار

رفته بودیم اژدها وارد میشود.

نادر فلاح خیلی خوب است.

دوست داشتنی و مغرور

خودتان برید ببینید.

  • . خزعبلات .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی