خزعبلات

روزمره های یک زندگی دو نفره

خزعبلات

روزمره های یک زندگی دو نفره

خزعبلات
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

نظافت به عشق همت

يكشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۳۶ ق.ظ

همه میدونند خونه ی ما نباید پا برهنه راه برند

یا آب شستشوی دستشون بچکه زمین

یا ظرف

یا میز

یا شیشه ها



من زیادی بشور بشورم


امشب نه واسه بشور بشوری دل خودم بلکه به عشق وحیدم اندازه ۱۲ تا ۴ صبح گردگیری و جاروکشی و واکس زنی و ... داشتم.

رو استیکر نوت واسش نوشتم چسبوندم به در.

لیاقتش خیلی خیلی بیشتر از داشتن یه خونه ی درخشانه.




پ.ن.حالا فردا دعوا شه،فقط بیاین ببینین من چی بارش میکنم.خدا چرا زنها رو دم دمی مزاج و خرفت آفرید؟ همین حالا که عاشقشم،یاد دنده عقب رفتنش میفتم دلم میخواد بزنم تو ملاجش بترکونمش.

  • . خزعبلات .

نظرات  (۱)

 متین میدونی دلیلش چیه  الان برات میگم. چون اگه ما رو یه خط صاف جلو بریم از اونجا که زنیم و دلمون میخواد عشق بورزیم خیلی خوب میشیم بعد مردا اصلا تاب و تحمل این حجم عشقو ندارن ، پس لازمه گاهی بپوکونیمشون. اینجوری برای خودشونم بهتره 
:دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی