خزعبلات

روزمره های یک زندگی دو نفره

خزعبلات

روزمره های یک زندگی دو نفره

خزعبلات
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

نق نق بچه گونه

سه شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۵، ۰۸:۲۵ ق.ظ

از سر کار برات می نویسم. در اوج خوبی و خوشی و خوشبختی هستم با تو. فقط زمان کم میارم. هر چی تلاش میکنم برات همیشه یه چیزی کمه. شاید بگی من سخت پسندم، ولی آخه با این همه خوبی هات مگه میشه سخت پسند نشد؟

دوستت دارم متین بانو

تا ابد بمانی برایم تا من دورت بگردم

  • . خزعبلات .

نظرات  (۲)

من هنوز از تخت پایین نیومدم و تو پنج ساعته که روز و شروع کردی.هرجا هستی تنت سلامت.دلم پیشته.ممنون که میری سرکار که من گشنه نباشم.خودت و به رنج میندازی که من آسوده باشم.خدا حفظ کنه تو رو، واسه من.
خوشبخت بشین ایشاالله
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی