خزعبلات

روزمره های یک زندگی دو نفره

خزعبلات

روزمره های یک زندگی دو نفره

خزعبلات
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

نامه ششم

يكشنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۴۵ ق.ظ

بچه که بودم، خیلی از وقتم توی محلات سمنان میگذشت، تکیه ملحی. خونه عزیز و بابابزرگ دقیقا چسبیده به ورودی تکیه بود. ماه محرم که میشد تموم عشقمون این بود که دسته ببینیم، زنجیر بزنیم، شمایل نگه داریم، پرچم دست بگیریم، حتی یه بار پرچم بزرگ تکیه رو من گرفتم. یه بار هم شمایل حضرت عباس رو با پسرخاله ام بردیم تکیه دیگه. یادش بخیر. یه پرچم بود که اهدایی آستان قدس بود، داشتم یه مستند راجع به صنعت برق ایران می دیدم، یاد اون پرچم افتادم و امام رضا. خیلی دلم تنگ شده برای زیارتش. انشاءالله اولین فرصت بریم پابوسش. 

متین خانم

الان فکر کنم بخاطر سفرت از رشت به تهران خسته ای و خوابیدی، اما خیلی خوشحالم انشاءالله فردا میای خونه، اونم بعد ده روز. 

عزیز

دلم خواست یه سفر بریم مشهد. واقعا دلم پر کشید برای امام رضا و شبهای پرلذت توی مسجد گوهرشاد که تا صبح بیدار باشیم.


من دیگه چشمام داره میره

شبت بخیر

لحظه شماری میکنم برای فردا

  • . خزعبلات .

نظرات  (۱)

 چرا اوکو پاپ (نمایش دهنده)؟
okopop.ir
    تسویه حساب مرتب و به موقع
    500 ریال هدیه عضویت
    پشتیبانی قوی و 24 ساعته
    آمار دقیق و حرفه ای از بازدیدها و درآمد
    سرعت و امنیت بالا
    پرداخت تا سقف 50 ریال به ازای هر IP
    ثبت سایت بدون انتظار
    حد نصاب پرداخت 50000 ریال می باشد
    واریز مبالغ بالای  4000000 ریال  به دلار البته به درخواست خود کاربر (کارمزد مبالغ پایین تر از 400 هزار تومان 3 دلار می باشد)

در صورت بروز هرگونه مشکل و انتقاد و پیشنهاد با سامانه 50001040454647 در ارتباط باشید.
 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی