خزعبلات

روزمره های یک زندگی دو نفره

خزعبلات

روزمره های یک زندگی دو نفره

خزعبلات
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

اییش حاملگی

پنجشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۴، ۰۲:۲۶ ق.ظ

عاقا دیگه تهوع گرفتیم

نه اینکه خدا نکرده توله داشته باشیم

از کارای این دو تا

بالش بارداری بگیرم واست جیگرم؟

بیا شکمتو بمالم

هوس کشک نکردی؟

تو بشین من تمیزش میکنم

هیچی دیگه

دوروزه رفتم دوره کارآموزی چگونگی زن حامله داری

خداییش خیلی عنه

میگم خیلییییی یعنی خیییییلیییییی یااااااا

خیییییلی

ببین چی میگم

خیییییلی

من و وحید تصمیم گرفتیم بچه دار شیم

من تخم میذارم

وحید مرخصی میگیره روش میشینه

اگه بشه راضیش کنم رو تخم سفید و آبی هم بشینه عالیه

تو همون بازه زمانی ۳ تا بچه میاریم

منم جای ویار و ادا و اطوار و آخ و اوخ پا میشم کارامو میکنم.

البته وحید بیشتر دلش به بذر افشانیه.

اگه بذر سختمون بود هاگ مورد مناسبیه واسه جایگزینی.


  • . خزعبلات .

نظرات  (۱)

آخه هاگ؟!
:/
نه!
هاگ؟!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی