خزعبلات

روزمره های یک زندگی دو نفره

خزعبلات

روزمره های یک زندگی دو نفره

خزعبلات
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

۵ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

پست میذاشت

  • . خزعبلات .

آخوند جدید شرکت هم نمازش رو توی سه گاه میخونه. جالبه!

  • . خزعبلات .

پدر متین بی نظیره. هم صحبتی باهاش غنیمته. هر دفعه میاییم رشت، خداخدا میکنم خلوتی دست بده تا با هم حرف بزنیم. امشب چنین فرصتی دست داد و به همراه باجناق نشستیم پای صحبتهاش. از تسبیح شروع شد و رسید به انسان کاملِ عزیزالدین نَسَفی. مونده بودم. هر دفعه حرف میزنه یه گرهی از گره های ذهنی منو باز میکنه. دفتر کارم رو آوردم و نشونش دادم که انسان کامل یکی از موضوعات کاری من بوده.

خلاصه این کبیر ما خیلی خوش صحبته و حرفاش تا عمق جان آدم اثر میکنه و چون همه مسائل رو درک کرده و خوب حلاجی کرده برای خودش، خیلی هم ساده و روون به آدم منتقل میکنه.

دمش و گرم و سرش خوش باد و انشاالله فرصتی بشه تا مجاور ایشون بشیم و از نفس گرمش استفاده ببریم. چنین باد.

  • . خزعبلات .

از شرکت و با لپ خودم می نویسم. واقعا شلوغ شدیم. متین هم خودش رو درگیر کار کرده. کلی اتفاق افتاد که مهم ترینش دیدار ناخدا هوشنگ صمدی، فرمانده گردان تکاوران خرمشهر در 26 مهر توی تهران بود. تنها دلخوشی این روزهام هم سفرمون به رشتِ که به امید خدا میخواهیم چهارشنبه همین هفته بریم. متین هم خیلی خوبه و بعد از مدتها چند روز قبل برام خورش کرفس درست کرد. سه تار جدید طرح هاشمی گرفتم که عین سه تار علیزاده میخونه. سفر آخر سال به هند هم مهمترین دغدغه مالی ماست که کار میکنیم تا براش پول جمع کنیم. خیلی مختصر و مفید همه چیز رو نوشتم. اما یه چیز مهم داشت فراموشم میشد: متین معتاد دیجی کالا شده و هر روز زنگ خونمون با نوای خوش پستچی دیجی کالا به صدا در میاد. تا باد چنین بادا و سر متین سلامت. تمام!

  • . خزعبلات .

همینقدر که عشق را فهمیدم برای باقی زیستن کافی ست.

  • . خزعبلات .