خزعبلات

روزمره های یک زندگی دو نفره

خزعبلات

روزمره های یک زندگی دو نفره

خزعبلات
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

اثبات یا ایمان

سه شنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۴، ۰۲:۱۴ ب.ظ

اون جمله معروف میگه که ایمان آوردن راحتتره چون استدلال عقلی آوردن راس راستی سخته.

از دیشب یعنی دیروز که رفتم دانشگاه و گفتم آزمون جامع دادم و شنیدم که مدرس نمیخوایم و .....

همش دارم به اون در غیبی که همه چی از توش قلمبه میاد بیرون فکر میکنم.

انسان همیشه بین دو اکستریم قرار داره

خیر و شر

مرگ و حیات

عقل و عشق

من واسه راحتی کار خودم هم شده میخوام عشق رو انتخاب کنم

خیلی راحته

میشینی

واست از آسمون مائده میاد

از مرداد تا حالا عملا خدا مائده بارونمون کرده و غیر عقلانیه اگه بگیم عقل خودمون توش دخیل بوده

به قول کبلسن میخوام امروز بخورم که خدا فردا گرسنه م نمیذاره

  • . خزعبلات .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی