خزعبلات

روزمره های یک زندگی دو نفره

خزعبلات

روزمره های یک زندگی دو نفره

خزعبلات
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

این پسره

يكشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۴، ۰۳:۱۵ ب.ظ

معادلات جبری، خطی، هندسی همه چی منو ریخته بهم.

روز من از ۶ عصر شروع میشه تا ۱۲ ۱ شب.

بقیه خاکستره

وا میستم جرز دیوارو نگاه میکنم تا بیاد.

هیچ کاری انجام نمیدن.

هیییییییچ.

  • . خزعبلات .

نظرات  (۱)

  • طاها میرویسی
  • :(
    چه ربطی به جبر داشت؟
    پاسخ:
    مثلا مجبوری خونه رو تمیز کنی ولی دست و دلت نمیره
    یا مثل الان که مجیورم برم دنبال مادر ص تا باهم بریم کلاس ولی چون مادر ص نمیاد من وا رفتم و دنبال بهونه ام که کلاسو بپیچونم
    یا دقیقا همین الان مجبورم بشینم واسه یچه های این ترم سرفصل درسارو آماده کنم
    ولییییییییی
    این جبر بهم ریخته
    از حالت( باید) به حالت (فدای سرم نشد که نشد) تنزل پیدا کرده
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی