خزعبلات

روزمره های یک زندگی دو نفره

خزعبلات

روزمره های یک زندگی دو نفره

خزعبلات
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

ندارد

پنجشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۳۵ ب.ظ

سفر کنسل شد. ماشین ترکید. صبح بیدار شدم و با بابا رفتیم و ماشین رو دادیم به تعمیرکار. دو نکته اساسی همش در ذهنم وجود داره: مرگ و سرعت گذر زمان. واقعا اندیشیدن به مرگ باعث بهتر زندگی کردن میشه. موافقین قیام کنن.

دو تا امتحان دارم که یکیشون خیلی مهمه ولی اصلا حوصله هیچ چیزی رو ندارم. موندم از کار اوس کریم، شاید هم نادونی و جهل و حماقت و خرفتی ما آدم هاست. مثل همیشه الله اعلم.

  • . خزعبلات .

نظرات  (۱)

من حال ندارم قیام کنم میشه نشسته یا خوابیده اعلام موافقت کنم؟ :دیی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی