خزعبلات

روزمره های یک زندگی دو نفره

خزعبلات

روزمره های یک زندگی دو نفره

خزعبلات
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

عاقا کشف بزرگ

يكشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۱۴ ب.ظ

امروز فروغ پاپیچ شد گوشیتو بده زنگ بزنم ممد که دوشومبا بیاد منو ببره مشهد

در این بین آب دهنش از یه ور دهنش شروع کرد به شارش

گفتم فروغ برو دست و دهن بشور بیا

از یه مجنون تقریبا بعیده ،زودی رفت ،شست و اومد گفت تمیز، الوووووو

برگشتم تو دلم یا زیر لب گفتم این تربیت شده ، 

رباب که کل این چن  ماه کلا سه کلمه بیشتر حرف نزده لب به سخن گشود و گفت دختر عمه ی رضا اعوانیه.

دهن باز ، گفتم چی؟

فروغ تا اسم رضا و پروین و ... شنید اومد با او لکنت کشنده ش که به زور دو کلمه میفهمم شروع کرد از بابابزرگ مادریش که اعوانی بودن تعریف کردن.

من حیرون.

داداش فروغ رفت خواهر پروفسور اعوانی رو گرفت.

فروغ خواهر شوهر پروین اعوانیه؟

باور شدنیه؟

  • . خزعبلات .

نظرات  (۲)

تا حالا هیشکی نتونسته بود منو اینجور قانع کنه ، با درک و صاحب سبک و خانوم و هر چی بگم از خوبیات کم گفتم 
به نوبه ی خودم از اینکه یه بخش بزرگی از استعدادت  تو این انتخاب هدر رفته غمگین ولی خب چه میشه کرد :((
میتونی زیر همون کرسی کلکشو بکنی :دی 
به برکت فروغ و حس فضولی خودم رفتم در مورد اعوانی تحقیق و تفحص. حالا شانسو ببین یه پرفسور اعوانیم نصیبمون نشد ، خودش هیچی داداشی پسری کسی 
حالا چرا شهینو نگرفتن ، پروینو گرفتن؟ اینم فهمیدی بیا به من بگو 
پاسخ:
شهین چی بود؟ درسخون
پروین چی بود؟ با کمالات
داداش فروغ چی کاره بود؟ دامدار
عایا شهین زنش میشد؟ نه
عایا پروین زنش میشد؟ بله
بی شوهری فشار بیاره آدم هرکاری میکنه.همونجورکه من زن وحید شدم.
متین چی بود؟ زیبا
متین چی بود؟ دلبر
متین چی بود ؟ با کمالات
وحید چی بود؟ آخرین شوهر کره ی خاکی ولو داغون
عایا متین زن وحید میشد؟ با کله
خواهر بی شوهریه ، میفهمی؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی