خزعبلات

روزمره های یک زندگی دو نفره

خزعبلات

روزمره های یک زندگی دو نفره

خزعبلات
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

پیک نیک با دوستان و روز پدر

سه شنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۸، ۱۲:۱۴ ق.ظ

دیروز بعد از ظهر با دوستان رفتیم جنوب سمنان، جایی به اسم کویر دلازیان و چقدر زیبا بود. دیدن رودخونه فصلی در کویر مطلق واقعا عجیب بود. اولین بار بود به اونجا می رفتم. وحید و مهتاب، امیر و مهکامه و احسان و من و متین با ماشین من و امیر رفتیم به اونجا و چقدر خوش گذشت و چه منظره زیبایی داشت. احسان برامون برگر ذغالی درست کرد و منم مامور درست کردن قارچ بودم. ساندویچش خیلی چسبید. بعد مشغول عکاسی شدیم و با سرد شدن هوا به سمت خونه حرکت کردیم.

شب برای تبریک روز پدر رفتیم پایین و هدیه مون رو هم بردیم که یه جفت کفش بود که بابا خیلی خوشش اومد ولی چون یه سایز کوچیک بود، امروز صبح عوض کردم و امشب مجدد رفتیم پایین و به بابا دادیم.

خبرهایی که این روزها از کرونا میاد ناامیدکنندست، خصوصا عملکرد حضرات در بخش مدیریت بحران. آرزوی مرگ خوب نیست ولی دلم میخواد نجار که رییس سازمان مدیریت بحران این مملکته، سقط بشه تا بفهمه مدیریت بحران مثل درست کردن حلیم نذری توی هیات نیست و برای خودش کلی داستان و کلی سناریو و کلی آمادگی و ... داره. از بیشعوری مردم همیشه در جاده های شمال هم از حق نگذریم که مقصر اصلی هستن و اینکه ای کاش قم رو همون اول قرنطینه می کردند که این فاجعه پیش نمی اومد که آدم هر لحظه مرگ رو جلوی چشمای خودش نبینه.

  • . خزعبلات .

نظرات  (۲)

  • صحــ ـــرا
  • متوجهم که رعایت می کنید. از نوشته های وبلاگتون مشخصه که جز آدم های بی مبالات نیستید. اما... دو چیز مطرحه:

    1. شما در یک زنجیره زندگی می کنید. مگر دیدن پدر گرام نمی رروید طبقه پایین؟ این دوستتان دیدن پدر یا مادر خانم یا آقا نمی روند؟ خب شما این زنجیر را وضل می کنید. و احتمالات ابتلا را بالا. اگر خود فرد خدایی نکرده مبتلا باشد، ناقل خواهد بود، حالا دستش را بشوید. هم غذا می شوید. در فاصله کم می خندید و ...

    میدانم سر کار نمیشود رفت، اما اینها را بهتر است کنار گذاشت.

    2- رسم بد. شما می گویی ما رعایت کرده می رویم. فرض هر دو سالم و شماره یک اتفاق نمی افتد. اما کسی که کلافه است و منتظر. شما را که می بیند می گوید: ببین خبری نیستا. مردم میرن، میان. و نسبت به رعایت کردن سست می کند. دیگر شمای رعایت کرده مطرح نیسیتد. یک نفر بی ملاظه است که فکر می کند خبری نیست و او می رود گند می زند به جامعه. اوهم رعایت کننده باشد، می شوید دو تا و ...

     

    پاسخ:
    با سلام
    حرف حساب و منطقی، جوابی نداره. درست می فرمایید. سعی می کنم بیشتر و دقیق تر موارد رو رعایت کنم.
    گفت صحرا دهانم دوختی!
    تمام
  • صحــ ـــرا
  • آنها رفتن شمال، شما هم رفتید کویر دلازیان.

    حواسمون به خودمون باشه و بعد دیگران را سرزنش کنیم دوست عزیز.

    پاسخ:
    با سلام
    ممنون از کامنتتون. حرف شما کاملا درسته. حواسم واقعا به خودم هست که حرفی نزنم که خودم انجام نمیدم.
    دوستانی که باهاشون رفتیم کویر، همه مثل من و متین، موارد بهداشتی مثل موندن در خونه و شستن دست ها و ... رو رعایت می کردند.
    ضمنا شمال و ترافیک و سربار شدن و انتقال از این استان به اون استان کجا و ما 7 نفر وسط کویر برهوت کجا. نمیخوام چیزی رو توجیه کنم ولی به قول شاعر میان ماه من تا ماه گردون تفاوت از زمین تا آسمان است.
    اگه بحث جایی نرفتن باشه، بدبخت من و دوستانم هستیم که هر روز از ساعت 7 تا 16 عصر مشغول کاریم و در هم می لولیم. جاییه که معلوم نیست هر کدوم از همکاران چقدر بهداشت رو رعایت
    می کنند و فقط مجبوریم کار کنیم چون ما رو تعطیل نمی کنند. شما فکر کنید من هر روز یه پیک نیک اجباری میرم و برمیگردم. حوزه نفوذ و گسترش خطای شخص من و دوستانم کجا و حوزه نفوذ و گسترش خطر حضرات با بی تدبیری هاشون کجا.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی