خزعبلات

روزمره های یک زندگی دو نفره

خزعبلات

روزمره های یک زندگی دو نفره

خزعبلات
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

برای سرهنگ

جمعه, ۱۹ فروردين ۱۴۰۱، ۱۱:۲۹ ب.ظ

با سلام

چند وقتی هست نه در اینستاگرام هستید و نه وبلاگتون دیگه وجود داره. خواستم بپرسم چی شد که این جور کلا از فضای مجازی و نت دور شدید؟

با دوستم وحید و متین، هر از گاهی یادتون می کنیم. خوشحال میشم بدونم همه چیز خوب هست؟ خدای نکرده اتفاقی که نیفتاده؟

به امید پاسخ شما

  • . خزعبلات .

نظرات  (۱)

سلام، نمی‌دونم چی شد که اسم این وبلاگ رو گوگل کردم و اومدم شروع کردم به خوندن. بعضی‌ها هستن که ممکنه ادم باهاشون مرتب در ارتباط نباشه اما جویای حالشونه و بهشون دوستانه فکر می‌کنه، و شما چند نفر برای من نزدیک ۱۰ ساله (باورم نمی‌شه این قدر شده) از اون بعضی‌ها هستین.

مرسی از احوالپرسی‌! خیلی سوپرایز شدم و ممنونم. من حالم خوبه و اتفاق خاصی نیفتاده. دوره‌ای بود که دیدم اگر از فضای مجازی دور باشم برای حالم بهتره و خب اشتباه نکرده بودم. امیدوارم شماها هم خوب باشین و خوب بمونین :)

پاسخ:
سلام متینم. خوبه که خوبی. ما هم میگذرونیم. سلامت باشی عزیزم. چه زود میگذره
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی