خزعبلات

روزمره های یک زندگی دو نفره

خزعبلات

روزمره های یک زندگی دو نفره

خزعبلات
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

نمیدونم طبیعیه یا نه

يكشنبه, ۲۳ مرداد ۱۴۰۱، ۰۳:۴۸ ق.ظ

ولی وقتی دراز میکشم و باد خنک میپیچه روی بدنم و بالشم در بهترین ارتفاع و مهمتر از همه بالش لای زانوهام دقیق فیکس میشه و فقراتم آروم میگیره قبل خواب

اساسی ترین سوال میاد به ذهنم: 

طبیعیه که من هر لحظه به فکر ز   ‌ن    ، د   ااا   نیان سیا  ،    سی باشم؟ 

به نظافتشون و غذاشون ، به ایده هایی که براش دارن زجر میکشن، به حقایقی که میگن و ش،لاق میخورن فکر میکنم

چندتاشون امروز با کابل.......

چندتاشون انفرا،دی

بعد بلند شدم و وحید رو بیدار کردم گفتم آقا طبیعیه؟  گفت : نشاید که نامت نهند آدمی.

الان هم یه ربع به چهار نشستم چیپس و ماست و هلو میخورم

  • . خزعبلات .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی