خزعبلات

روزمره های یک زندگی دو نفره

خزعبلات

روزمره های یک زندگی دو نفره

خزعبلات
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

یا اقدام الممالک.این چی میگه؟ کیه؟

دوشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۴، ۰۳:۰۲ ق.ظ

سلام. میدونستی خیلی بی معرفتی؟

مگه من دوستت نبودم مگه نگفتی مثل ....تم؟ بدون توضیح باید وبلاگت رو حذف کنی و بری؟

به خاطر اینکه از گذشته و ........... میدونستم؟ آخه بی انصاف مگه دخالتیم میکردم؟ پرسیدم چی شد؟

من که آرزوم بود ........یم خوشبخت بشه؟

خیلی بی انصافی.

  • . خزعبلات .

نظرات  (۲)

منم میتونم تماشا کنم؟ :دیییی
علاوه بر این یارو که بهت گفته خیلی بی انصافی خواستم بگم من فقط لایک میکنم پستاتو :))))))
دیشب خوب نخوابیدم میگرن دارم امروز کلی کار کردم و کلا رو فرم نیستم. 
اینجا شده مرکز مشاوره :/ 
پاسخ:
نکته ظریف اینه که اینو واسه وحید فرستاده
خخخخخ
ناموسی شد
من یه پا واستادم طلاق میخوام
خخخخخخخخ
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی