خزعبلات

روزمره های یک زندگی دو نفره

خزعبلات

روزمره های یک زندگی دو نفره

خزعبلات
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

پارسال

پنجشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۴، ۰۵:۱۰ ق.ظ

دقیقا همین موقع ها از خونشون راه افتاد بیاد خونمون بریم آزمایش.

عروسیمون امروزه.

لی لی لی لی

  • . خزعبلات .

نظرات  (۳)

نه خوشبختانه 
پاسخ:
خوشبختانه
نه بابا من خط چش اینا تتو نمیکنم میترسم کور شم ، خودم دم به دیقه مداد دستمه میکشم. 
 تتو رو بدن منظورم بود . یه طرح دارم خیلی خوشگله ولی خو نمیدونم :/
آره من دیشب تا 4 بیدار بودم داشتم عر میزدم گریه میکردم  ....خل بودن شاخ و دم نداره که.
میخوای فحش بدی تخلیه میشیا 
پاسخ:
تو شوهر داری؟
مبارکه و سالها به این سالها و اینا
گروه خونیت چیه ، شاید کلیه خواستم :)))
آ جدی تتو کردی یا اینم یه کلمه رمزیه؟ من میخام تتو کنم نمیدونم چرا میترسم پشیمون شم :/

پاسخ:
خط چشم تتو کردم ولی اگه مثل من فرت و فرت گریه میکنی فراموشش کن چون آتیش میگیری.
گروه خونیم خر-. 
حالم بده.
عر عرررر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی