خزعبلات

روزمره های یک زندگی دو نفره

خزعبلات

روزمره های یک زندگی دو نفره

خزعبلات
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

ریدمان

شنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۴، ۰۲:۲۰ ق.ظ

انسان میتواند بریند

در هر اسکیلی

به هر چیزی

حتی به سالروز عروسی خودش

از هفت جهت خودمان را پاره پاره کردیم که ۲۴ دیماه روز همسری ماست که سادونلی امشب جواب آزمایشمان را پیدا کردیم که عدل نوشته شده بود ۲۴ دیماه.پس تاریخ میرود یکروز عقب تر.

من گیج دو عالمم.

همسرجان تو چرا؟؟؟

البته همش به خودم میگویم مهم نیت بود که دقیقا روز ۲۳ دی رفتم و تنبک را خریدم ،فقط حیف اون همه گریه که فکر کردم وحید روز سالگرد را خراب کرده.نگو نه تنها خراب نکرده بلکه اصلا سالگرد نبوده.

دوباره تاکید میکنم

خاک دو عالم ب سرم که هیچ چیزم بسان آدمیزاد نیست.ولو تو بگو سالگرد ازدواج.فردا روز چه شود ندانم.


  • . خزعبلات .

نظرات  (۲)

خب مثلا میگیم اون گریه شوق بوده ، ذوق اومدن سالگرد :دی
خیلی شرمندم که می‌خندم :)))))
ولی خیلی خوبین خیلی زیاد :) 

پاسخ:
قربانت
حالا کلی از چیزا رو کتمان میکنم اینم.
یه درصد احتمال بده همه رو بگم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی