خزعبلات

روزمره های یک زندگی دو نفره

خزعبلات

روزمره های یک زندگی دو نفره

خزعبلات
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

دیالوگ یا مونولوگ مسئله این است

چهارشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۴، ۰۱:۵۵ ق.ظ

علی رغم داشتن آرشیو خوبی از فیلمها ( مجردی جفتمون) و سری جدید سریالهایی که از عظیم و محمود گرفتیم ، باز باز باز 

دست و دلم نمیره حتی تیزر برکینگ بد رو ببینم ، تو زندگیم لاست و فرندز و دیدم و عملا چیزی گیرم نیومد، بعدها ۲۴ و الان نقره داغم.

همزمان همت سیریال بوعلی رو گذاشته و گوشم به دیالوگاش بود و پته میدوختم، گفتم وحید دلم میخواد دست نویسنده دیالوگاشو ببوسم، 

ارسطو جهات را به شش میدانست از آنجا که مکعب ۶ وجه دارد ، حال آنکه زمین و اثیر کروی است و بر صفحه و وجه و زاویه نگنجد و هر ‌م شرق را مغربیست که خود مشرق مغرب دیگریست و الخ.....

تمام قد سجده بر آستان آرامگاه کیهان رهگذر نگارنده این سطور

کاش با تو محشورم کنند.

  • . خزعبلات .

نظرات  (۲)

نه بابا واقعا مگه مهمن این چیزا ؟! من خودم بعد از یه وقفه ی چند ساله الان نشستم به فیلم دیدن :دیییی

مگه میشه برکینگ بد رو ندید و یا ترو دتکتیو؟!
اینا رو بیخیال بعضی وقتا حس میکنم خیلی حال خوبی داری و یجورایی خوبه :)
پاسخ:
اسم ترو دتکتیو رو الان شنیدم، تازه بین خودمون باشه دو هفته پیش فهمیدم استیج چیه.پیش میاد دیگه.
با غارنشینی فاصله ای نداریم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی