خزعبلات

روزمره های یک زندگی دو نفره

خزعبلات

روزمره های یک زندگی دو نفره

خزعبلات
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

وصییت نامه

دوشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۴، ۰۱:۲۶ ق.ظ

خب از اول مرور میکنم

کتاب هام مال وحید،جز چندتا کتابی که رشت مونده و امانته عملا به کسی بدهی کتابی ندارم.

لباسهام یه سره برسه به دست آرزو.همه ش.همه ی همه ی لباسها.کیفها و کفشهام.آرزو پهلوان تو اد لیسیت موبایلم هست.

ظروف خونه، خب اینا رو بخوایم بدیم به آشناها بده ولی یه سری بشقاب و زیر دستی و فنجون هست بدید مسجد ، ناخمن و جی سی سی و کریستالا رو بفروشید پلیز، رشت این کار صورت پذیرفتنی تره ، اول دهنه بلورفروشان مهسا میدونه کیومیگم همه رو بفروشید به اون، بعد کولر   ایستاده بخرید واسه بخش سوانح سوختگی بیمارستان پورسینا.واسه بیمارستان خصوصی ها کوفت هم نخرید.

دوتا پوستی که خودم  درست کردم و هم ببرید تو محراب مسجد پیر بوعلی بندازید چون پولش حلاله.

وسایل الکترونیکیم مال وحید، رمز همه رو نوشتم و گذاشتم تو پاپکو آبیه.

میمونه طلاها که بفروشید بریزید محک.همه شو.حتی واسه یادگار کسی نباید

 حلقه اینا مو نگه داره.

ماشین مال خودمه.بعد من دهنتون سرویس میشه نمیتونید بفروشید در نتیجه با همون سند اینقد ازش کار بکشید که اسقاط شه.

وسایل زندگی هم وحید هر چی گفت.

فقط میمونه پرنده هام که نباید دست مهسا و مادر پدر خودمو وحید بیفتند.چون سو سابقه دارند.

پرنده هام و تارمو بدید امین مداح.حتما.

سی دی هام هم بمونه واسه وحید.

اف ام پلیرم دست علی ه ازش بگیرید.

اون سنگ مسجد حدیبیه رو بذارید تو قبرم.وحید یادت نره ها.هر دوتا تیکه شو بذار.

قرآن عروسیمون اهدا شه به کتابخونه ملی رشت.

دوتا لاله عباسی ها آقا سید ابراهیم‌.مامانم میدونه کجاست.همون کوچه بادی الله.

به کسی بدهی ندارم.

امامزاده طاهر کرج یه بسته خرما نذر دارم به بابام بگید ، خودشم گوسفند نذر داره یادش نره.

میمونه کاغذ یادگاریا که وحید خونده شون.

وحید اونا بردار برو دهکده ساحلی اونجا که عکس عروس گرفتیم بریز تو دریا.بیشعور نباش.بکن اینکارو.

به همه بگید متین خوب کرد پشت سرتون حرف زد حتما لایقش بودید.

به خانم ج هم بگید متین فهمیده بود طلاهات بدله.حتی واسه دخترت بدل میخریدی و پز میدادی. اگه زیر بار نرفت بگید تابلوئه رو همه حلقه ها چسب میزنی که معلوم نشه عیبار نداره.

خب

میمونه حسابها 

همه حسیابهام اینرنتی اند و رمزشون تو کیف مدارکه، قبل اینکه بانک بفهمه من مردم همه رو منتقل کن به حساب خودت وحید.کوثر از همه مهمتره و روزی ۳ میلیون بیشتر نمیده.حواست باشه.

همین دیگه.

فقط میمونه کفنم که تو کمد سیاهه منتها الیه سمت چپ کنار دیوار، طبقه دوم زیر حوله ی مهمونه.

اون قرآن کوچیکه که سیاه زیپیه رو به همه جا بردم، از مدینه خریدمش.اونو سر قبرم بذارید چون تنها قرآنیه که ختمش کردم.

چیز دیگه ندارم.عتیقه اینامو هم بدید مهسا.

همشوووووووو.

بذاره واسه بچه اش.

اونایی که مادر وحید داده رو نگهدارید واسه خودش.دسته گل عروسیموپ وحید ببره بندازه زیر پل غازیان.شنبه بتزار تو دریا.

زیباد هم سر قبرم نیاید.

حوصله ندارم.

نماز و روزه هم خیلی قضا دارم.

نماز صبح حدود ۱۰ سال.

ظهر و عصر ۲ ستال.

مغرب عشا با تخفیف ۲ سال.

پول قرضی هم ندارم ولی باز از همه بپرسید.

عارفه منو هم ببووووووووووسید بگید ماااادر عاشقت بود.

والسلام

وحید اینا عملی نشه از چش تو میبینم.

  • . خزعبلات .

نظرات  (۵)

قربونت من B+ هستم :)))
+ میخوای اگه لباس نپوشیده داری یا طلایی چیزی برای منم بذار جوونم به درد آینده م بخوره ، نظرت چیه متین؟ :دی
پاسخ:
دنیا پرشده از مردمانی که درحالی تو را میبوسند در ذهن تناب دار تورا میبافند
با نباتات رابطه ندارم
:)

نه نمیشناسی
پاسخ:
الان او مشربه حداقل ۲۰۰ تومنه
بده بینم
برو عمو
بذار دم مرگ فکر خودم باشم
برو عمو
برو
من فکر می کنم فقط اونایی که زبان شناسی خوندن بدونن، تکیه درسته، نه تیکه.
حالا به ترجیش، قلف و سلط آشغال کاری ندارم، ولی وجدانن من تا حالا نشنیدم کسی بگه تکیه کلام، میگن تیکه کلام فلانی
منظور اینکه، زبان شناسی ضعیف عمل کرده تو این حوزه، به همین دانشجوها و اساتید رشته س خودش بسنده کرده.
میخوای قبل از مرگت بیا این چیزا رو یاده ملت بده.
به هرحال، شایدم اول تکیه کلام تو بوده، در اثر کثرت معاشرت شده تکیه کلام وحید و بعدم... 
پاسخ:
آفرین
بهترین ناشناس که میگن تویی.
بیا عمو جون
این مشربه مسی مال تو
بعد مرگم باش آب بپاش به گلها
نمیشناسمت؟
عملا تیکه کلام همته؟ نه؟

پاسخ:
نگرفتم
عبارت عملا ؟ تکیه کلام وحیده؟
اینو پرسیدی؟
وحید چی داره که تکیه کلام داشته باشه.
در ضمن از نظر زبانشناسی شما متاسیس یا قلب به کار بردی و عملا قلبت شانسکی درسته.تکیه رو گفتی تیکه.
این قلبه.
مثلا حضرت و میگن حرضت یا تجریش و میگن ترجیش.
قبل مرگم بذار یکم افاضات کنم
کارت اهدای عضوم داری حتما.

پاسخ:
دهنت سرویس.
تو از من بیشتر در جریانی.
ببین خاتون من A+ هستم.کارت یه نسخه دیجیتالش تو پوشه مدارک لپ تاپمه.کلیه اینا خواستی در خدمتم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی