خزعبلات

روزمره های یک زندگی دو نفره

خزعبلات

روزمره های یک زندگی دو نفره

خزعبلات
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

از آن حرفهای تکراری بد

سه شنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۵، ۰۵:۱۴ ب.ظ

رندم درس خواندم

رندم سرچ کردم خزعبلات

رندم عاشق شدم 

رندم آمدم اینجا

و امروز مثل همیشه رندم شروع کردم به پلی کردن موزیک

.

.

.

.

آرش سبحانی وقتی توی کیوسک بود خیلی خیلی محبوبم بود.مخصوصا ویلونیست بی نظیرش ( سارا دادگر بود اسمش فک کنم،حال ندارم سرچ کنم) بعد گذشت و گذشت و کیوسک باغ وحش جهانی را داد بیرون و من عاشق تر شدم.

امروز از لئونارد کوهن leonard cohen یک ترک پلی کردم اسمش dance بود.

داشتم دستمال کشی میکردم اتاق خواب را.دقیقا داشتم آینه را پاک میکردم که یهو دیدم آرش سبحانی هم تو زرد درآمد از آب.

آآآآخ که آدم چه جوری میشود میبیند چند سال داشته با موسیقی فیک حال میکرده.مثل ....

  • . خزعبلات .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی