خزعبلات

روزمره های یک زندگی دو نفره

خزعبلات

روزمره های یک زندگی دو نفره

خزعبلات
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

ای همت پاک سرشت

سه شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۲۴ ق.ظ

احساس فوقولاده ی آمدن همت

اونهم ساعتها زودتر از موعد مقرر

اونهم با کلی چیز میز جدید و خواستنی

حقیقتا میتونه باعث یه بیخوابی و تهوع و دلشوره ی افتضاح شه.


خدایا

چرا هورمونام چپکی کار میکنن

الان باید خوشحال باشم

از استرس و تهوع میخوام روزه خور شم.



اینو بنویسم که سالها بعد یادم باشه برگشتم به سپید گفتم،عزیزم،من واسه خودت میگم که زندگیت مثل مامان و خالت نشه.چه قدرتیه که خدا بهم داده بزنم طرف و آش و لاش کنم،خودمم نمیدونم.الان درحالیکه راضی ام،از اون روی سگی خودم خیلی حساب میبرم.

  • . خزعبلات .

نظرات  (۲)

این چن روز اینقدر عاشقانه ازت تعریف کرد منم عاشقت شدم :دی
لایک
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی